lørdag 17. april 2010

Kort leketur i Schjongslunden


Egentlig hadde jeg ikke tenkt å løpe i dag, men siden bikkja måtte luftes og jeg ikke har vondt av det jeg heller, dro jeg på meg treningstøy og løpesko og kjørte ned til Schjongslunden. Det ble det ca 3.5 km med rolig løping og litt fartslek. Subbeløpinga er ekstra slitsom for legga tror jeg. Beina ble ganske mye mer glade da jeg fikk opp tempo...det samme gjaldt ikke pusten....sukk.... i fartslek dragene hørtes jeg ut som en hval i nød eller noe slikt:)

Mens Børta og en del andre  gærninger løper Eggemoen ultra skal jeg ned til byen og drikke kaffe med venninne:)

4 kommentarer:

  1. Hei,
    Fant bloggen din igjennom kondisforumet og kommer til å følge med.

    Alltid artig med andre som aktivt prøver å bedre formen. Håper det er ok at jeg linker til deg.

    SvarSlett
  2. Hoi Hoi!!! nå er det stille på bloggen din!!! hehe, har det vært kaffe siden lørdag eller :) men du skal vel løpe nulløp idag regner jeg med! jeg må stå over tror jeg, det føles som om jeg går på klinkekuler ennå, hehe. stå på nå Marit, kan ikke gi opp!!! løkke te i kveld :)

    SvarSlett
  3. Ingalill..så gøy at du følger med..skal ta en tur inn å besøke deg også:)

    Børta..I dag blir det null-løp:) Ble bra med både kaffe og vin på lørdag; Jeg tenkte beina skulle få hvile litt siden jeg kjente det så godt i knea...det har hjulpet så nå er jeg klar igjen...Jeg skjønner godt at du tar en hviledag i dag. Det holder kanskje lenge med noen rolige gåturer etter sjokket du ga kroppen lørdag. Regner med å se deg neste tirsdag i stedet :) også er det jo Moveløp snart:9

    SvarSlett
  4. Gå på helsekostbutikk og kjøp Ormsalva. Det er en ganske fet luktfri krem med arnica. Massér inn denne rundt og på knærne dine. Jeg synes den hjelper godt!

    SvarSlett