onsdag 9. juni 2010

liten opptur :)

Under Hank Williams-løpet fikk jeg sannsynligvis en bitteliten muskelbrist i leggen. Det var en skjerende smerteiling ved belastning. Nå har beinet fått hvile i halvannen uke og jeg tenkte jeg skulle teste med en liten kort-tur. Dørstokkmila var veldig milete denne gangen, men jeg kom meg ut. -Og, det gikk så det suste.:)

Min faste kortrunde i nabolaget ble perset med over minuttet. Beina kjentes lette og fine etter en drøy uke på lading:)


3.6 km, 23.55 min er ikke all verdens fart...men til å ta en rolig tur er den rolige farta jammen mye raskere enn den var da jeg starta ved påsketider:) Nå som leggen funker kan jeg komme i gang med tre ganger i uka igjen:) Fornøyd jeg:)

I morgen skal jeg være sensor hele dagen. Til helgen er jeg planløs. Det er utrolig deilig.

1 kommentar:

  1. Så fint at det ordner seg. Her sliter jeg også litt med dørstokken, prøvde å komme meg ut i hele går, det var regn og fint løpevær - no success, det får bli idag istedet - men nå skinner selvfølgelig sola - og før jeg rekker meg ut er det sikkert tropevarme..
    - duget for nok et klagende joggeinnlegg sender idag :-)) (aldri er man fornøyd).

    Uansett:
    fantastisk at det tok så kort tid med muskelbristen din - du var nok lur som tok en liten pause.

    SvarSlett