fredag 30. juli 2010

kort-tur på asfalt

I kveld ble det kort-runden i nabolaget igjen. Første turen på asfalt siden muskelbristen. Beina er gudsjammerlig tunge under oppvarmingen men når det først løsner kjennes det ut som de bare vil flyte avgårde i en liten evighet.. Foruften realitetsorienterer hjernen og banker kraftig slik at jeg nøyer meg med kortversjon likevel. Det er godt mulig beina ville blitt med på det altså...men jeg har lovet meg selv å være forsiktig. Jeg orker ikke flere tilbakeslag.  Det er bedre med en lengre tur i skogen i morgen f.eks:) men dere skal vite at jeg savner intervalltrening nå altså..Virkelig kjenne at jeg sliter og kjenner på melkesyra:)

Etter turen brukte jeg god tid på å tøye å strekke og trene bittelitt styrke på mage/rygg.

Brukte ca 24 min i dag...snittpuls på 155....det kjennes veldig greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar