mandag 13. september 2010

Hviledag?




Zumba, sol og gode naboer..det ble i allefall to av tre:) Altså sol og gode naboer og ikke noe zumba. Men treningssenteret mitt har begynt med zumba og jeg har lyst til å prøve...bare ikke i dag :D I dag vil jeg slappe av og gjøre ingenting.  Nesten ingenting i allefall. Nesten ingenting som  i å se på tv, blogge, lage kort, ta oppvasken, rydde bort klær, redigere  bilder, drikke pepsimax, kjøpe skummet melk og lufte Dina.

Jeg kjenner beina er slitne selv om energien er på plass. Leggene har fått noen stramme sener, låra er ømme. Joda..det kan være lurt å skynde seg langsomt og ta en dag "fri"

Istedet skal vil jeg vise dere bilder av vakkert høstfjell og logging av turen med garminklokka.

Her er Logginga av turen med Garmin-GPS :) og under her er vakkert høstfjell. Litt annerledes enn tåkeheimen vi fikk på 2000 meter dagen før.

4 kommentarer:

  1. Du er vel muligens ikke den rette personen å spørre ettersom dere ikke kunne se noe ;^) men var det noen skumle partier på Glittertinden, sånn høydeskrekksmessig? Vi skal hjem til Norge en tur neste sommer så jeg lurer på om jeg skal snike inn noen toppturer mens vi er der. :D

    SvarSlett
  2. Glittertind er ikke skummel :) Den går jevnt oppover. Det siste partiet på breen kan visst være litt glatt/isete på sommeren, men etter hva jeg har forstått er ikke det noe vanlig problem:)

    SvarSlett
  3. Da tar jeg den med på lista! Man trenger ikke stegjern eller isøks?

    SvarSlett
  4. Ingunn: nei, det er ikke behov for stegjern eller isøks:)

    SvarSlett