tirsdag 28. september 2010

Ikke helt på latsiden :)

Jeg visste at september ville bli måneden uten de mange løpeturene bare ved å ta en liten titt på kalenderen. 3/4 av  helgene var booket.  Messe, Hønetreff og fjellhelg sto på programmet. Enda mindre løping ble det da en uke randt bort i snørr, hoste og feber:) Sukk. Likevel har september vært bra. Jeg har vært på mange turer ut i skogen, på toppen av Glittertind, deltatt på null-løp, kjøpt meg (og brukt) spinningsykkel, begynt med zumba og fått svettet ut ett anstendig antall ganger.

Men løpinga da..og nå som det nærmer seg Eggemomil og Hytteplanmil? Joda..jeg blir med på Eggemomila men nøyer meg med 5 km:) Ikke verst at jeg blir med vel:) Tiden er jeg superspent på...den blir ikke imponerende:) Men kos blir det..Anne Lene og Camilla skal også være med. Jeg gleder meg.

Og oktober skal bli en løpemnd:)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har vært i masse aktivitet likevel! Tipper beina dine har satt pris på en rolig måned, og nå er de sikkert klare for en hardere tørn... Kos deg ute i det flotte høstværet framover! Jeg skal ta meg en liten tur i skogen i dag :)

    SvarSlett
  2. Se på september som en måned du har ladet opp, bra med variasjon!

    Jeg skal faktisk ta en 5 km Power Walk mens dattera mi er på Kulturskolen i dag, ikke værst at jeg kommer meg ut i det fri også!?

    SvarSlett