lørdag 2. oktober 2010

The Pink Running Queens


The Pink Running Queens...ja det er Camilla og meg.


Uten noe rosa i garderoben fikk jeg en unnskyldning til å shoppe litt. Jeg hørte noen som sa at hvert løp trengte ett nytt løpeantrekk :) Den kjøper jeg.  Det ble en ny teknisk trøye fra nike, rosa sokker fra Kari Traa...riktignok i tynn ull...men det var de eneste rosa de hadde...og en neonrosa mellomlagsgenser fra Craft. Jeg endte opp med en hettejakke fra reebook også..Sånn kan det gå med gode tilbud:)

I dag skal de rosa dronningene entre Eggemoen. Jeg har ikke løpt ett mosjonsløp side jeg bannet meg gjennom Hank Williams lenge før sommerferien. Nervene i dag er litt...ja..hva skal jeg si...jeg er forberedt på å ha det fælt i en drøy halvtime...jeg har liten tro på god tid...løpetrening har det nesten ikke vært i september. Jeg tipper på tid rundt 32-33 min på 5 km denne gangen også...Da får jeg tid til å heie Camilla over målstreken. Hun skal løpe mila.



5 kommentarer:

  1. Masse lykke til med løpet :)
    Heia Heia Heia :D

    SvarSlett
  2. Kanskje litt sent med - lykke til, men antrekket var ihvertfall stilig :-)
    Håper det gikk som du ville!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Enig, stilig antrekk! Håper du er fornøyd med løpet og at dere koser dere i kveld :)

    SvarSlett
  5. Kunne vel bare gå bra med dette kule antrekket..?

    SvarSlett