lørdag 19. februar 2011

Restitusjonstur, "ned"tur og husmortakter

Kort restitusjonstur for støle muskler i legg og rumpe i dag. Kjennes mye bedre ut allerede, så slike turer virker helt klart:) Det morsomme er at kortturen var min normal-tur ved påsketider i fjor:) Etterpå måkte jeg snø.

"Ned"tur er opptur. Juhu...Midjemålet er redusert med 6 cm og vekta med 4 kg siden nyttår.  Jeg er mer enn i rute.

Ellers er det husmordag. Aviser fryseren for første gang på 5 år. Det var mer is enn mat i den nå :/ Det er sikkert kjøkkenprosjektet mitt som får frem ryddeånden;) Den er vanligvis svært godt gjemt. Ho-ho..Og kjøkken ja...skal se om jeg ikke får tegnet ferdig nykjøkkenet om litt:) -også skal jeg få pantet ett par søppelsekker med tomflasker:)

6 kommentarer:

  1. Gledelig med fremgang! Du har virkelig vært flink!

    SvarSlett
  2. Her er det mye positivt :) så gøy at kortturen nå var normaltur før :) tror det er viktig å tenke på sånne ting innimellom og :) hvilken fremgang man faktisk har hatt :) og gratulerer med en utrolig bra vektnedgang og nedgang i cm :) så gøy :)
    gratulerer igjen :) og god helg :)

    SvarSlett
  3. Åh, du er superflink! Gi meg litt motivasjon til å kvitte meg med de siste kiloene, please! Kos deg masse i helgen!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige ord dere. Egentlig veit jeg ikke helt om jeg har vært superflink...har både spist litt snop og drukket vin i helgene...og trent helt normalt...Jeg ble faktisk litt overrasket da jeg så at jeg hadde gått ned såpass de siste to ukene...(veier meg ikke så ofte..kanskje bare hver 14. dag) Jeg tror nok de neste kiloene vil gå mye tregere...men..jeg skynder meg langsomt og fremgang i form er viktigere enn kilo og cm...:)Likevel har jeg ett delmål om 2 kg og når de er borte skal jeg unne meg SPA. Flere som vil være med? Tar sikte på jeg er der rett før påske:)

    SvarSlett
  5. 6 cent og 4 kg? Jeg vil også ned 6 cent og 4 kg! Hvordan gjør man sånnt'a..? Jeg veier og måler det samme år ut og år inn.

    SvarSlett
  6. Du har mindre å ta av Kristin. Jeg er ganske sikker på at mye ligger der:)Ellers tror jeg faktisk at hard løpetrening tar på magefettet. -Mer enn jeg opplever med annen hard trening. Helt uvitenskaplig synsing fra meg og ikke til å stole på:D

    SvarSlett