mandag 14. mars 2011

siden sist

Vind i håret og vår i luften:)


Jeg er ikke sabla god til å oppdatere om dagen. Ikke kan jeg skylde på at jeg har hatt det så travelt heller. Dog, litt trening har det blitt. Forrige onsdag hadde jeg en super mellomlangtur, torsdag ble det blytungebein på mølleintervaller og styrketrening etterpå, lørdag en oppmjukingskort-tur..og i dag har det atter en gang vært intervallspinn.

Nakken krangler fremdeles og det liker jeg ikke. Konklusjonen min er veike nakke-skuldermuskler så nå er ny plan med styrketrening på gang. Vonter trenger muskler til å stabilisere og blodgjennomstrmning.

Godt det snart er ferie så jeg får enda bedre tid:D


5 kommentarer:

  1. Godt jobba tross alt..og god bedring med nakken!

    SvarSlett
  2. Nakken, av alle ting?
    God bedring fra meg også!

    SvarSlett
  3. Styrketrening hjelper i alle fall meg mye med skuldre, nakke og rygg, så det er ingen dum ide!Blir spennende å høre om treningsopplegget ditt etter hvert der da!

    Og neste gang får vi sørget for å ta et bilde av deg på spinning, med til og med matchende håndkle!

    SvarSlett
  4. P.S. Vinn Fitness kaffe! Sjekk bloggen min akkurat nå!

    SvarSlett
  5. Snart ferie? Påske? Snart? Litt ferie hadde vært nydelig... (c: En venninne av meg har slitt fælt med nakken. Nå har hun funnet ut at det er litt manglende styrke i det ene benet/foten som er årsaken. Hun kompenserer med feil nakkestilling. Innleggssåler for å fikse nakken, hehe.

    SvarSlett