fredag 18. mars 2011

spinning, rundtom og trappemaling.

Jeg får stadig badeeffekter til jul og bursdager. Kan ikke skjønne det ;)

Jeg er veldig god til å kose meg i badekaret etter trening. Ja, ikke bare etter trening egentlig. Det passer veldig godt om morgenen...og etter en lang soldag...og etter en kald dag på jobb...og bare for kosens skyld når jeg trenger det....av en eller annen grunn er det både titt og ofte:) Det er godt for vannmåleren min at badekaret mitt er bittelite... :) Når jeg putter meg selv oppi er det sikkert ikke plass til mer enn 50 liter til:) Jeg er så glad i badekaret mitt, at da varmtvannet frøs opp til badet en vinter, ja, da bar jeg bøtter med vann fra kjøkkenet til badekaret...:) For bade, det skulle jeg!

Jeg har trent siden sist også.
  • På mandag var det en real intervalløkt i spinningsalen. Hvis jeg ser bort fra første draget tok jeg ut nesten alt på de øvrige.
  • På tirsdag løp jeg Rundtomrunden med hytteplan igjen. 11.8 km rolig langtur. Jeg tok ikke tiden en gang. Det var bare deilig å kjenne at leggene samarbeidet.
I går skulle jeg egentlig trent 4x4 på mølle, men endte opp med å male trapp i stedet.  Det er mye god trening i å pusse opp håper jeg, for de neste ukene vil bære preg av mer oppussing og mindre trening:) Jeg kan liksom ikke stikke av når huset er fullt av folk som skal hjelpe meg:)

2 kommentarer:

  1. Så bra leggene dine fungerer igjen :) Det må være en god følelse :)

    Spennende med oppussing da... Du får holde oss oppdatert på hvordan det går!

    SvarSlett
  2. Jeg hater å bade..har ikke tid til å sitte stille så lenge:)

    SvarSlett