tirsdag 20. august 2013

Endelig


Fyttikatta så deilig. Endelig ble det joggetur på meg. Det er snart 3 mnd siden sist. Fine, nye joggesko har stått nesten ubrukt i hele sommer. Lillafargene har pynta opp i yttergangen. Enda godt de er to, ellers ville de blitt ensomme der ute. Nå klarte jeg å få de på foten. Hurra.

Apropos joggesko...er det flere enn meg som ikke klarer å bestemme seg og ender opp med mer enn ett par pga beslutningsvegring.? Ho-ho :) For min del gjelder dette kjoler også :)

Joggeturen gikk i rolig tempo på Eggemoen på søndag. Regnet hadde bøttet ned så vi valgte bort de våteste stiene. Totalen ble ca 5.5 km og jeg løp i ca 7.30- 8 min.pr km tempo. Jeg vet det er nesten som rask gange, men er fornøyd med at jeg faktisk jogga omtrent hele tiden. Det ble ett par tøyepauser for ankel og knær, og jeg tok 3-4 fartsdrag med gåpauser mellom, men bortsett fra det gikk det forbausende greit gjennom hele runden

Nå er jeg i gang igjen.

6 kommentarer:

  1. Bare lurt å ta det litt rolig i starten, det gjør jeg også.

    SvarSlett
  2. Hipp hurra ;-) jeg har heist flagget for deg: du er i gang!

    SvarSlett
  3. Godt å høre og lekre sko.
    Ser du har en ting for lilla -)

    SvarSlett
  4. Så bra, Marit, ser ut som vi løper i ganske likt tempo. Kanskje du blir med og jogge på neste Aurskogtreff også ? Det var en super måte og starte dagen på, det blir jo nok stillesitting en slik helg :-)
    Turid

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får bli med på hønetreffet Turid. Vi har en plass ledig nå i oktober. Da kan vi få til joggetur før neste aurskogtreff :)

      Slett
  5. Hei.

    Har du lyst til å ha med løpsrelatert innhold fra din blogg på runners.no? Hvis ja, les her: http://bit.ly/runnersno.

    Kort oppsummert:
    Opprett en etikett (categori / feed / label) med navn "runnersno", legg til etiketten på ditt siste løpsrelaterte innlegg, og meld inn din blogg på runners.no. Alle kommende innlegg, som du merker med "runnersno", vil da automatisk også publiseres på runners.no.

    Mvh. Frode.

    SvarSlett