torsdag 27. september 2012

Intervall med hytteplangjengen på Eggemoen

Omsider har jeg psyka meg opp til å bli med på fellestreninger med Hytteplangjengen igjen. Dere veit...de gærningene som løper rundt med viking på brystet og som arrangerer og er sponsorer på ørten løp gjennom sesongen. De har en haug med superspreke folk.....også meg. Jeg er med på å bidra til bredden :) Mens Robert kan småjogge med 36-ballongen på hytteplanmila, lurer jeg på om jeg vil bruke sånn ca dobbelt så lang tid (og vel så det) om jeg slenger meg med.

I dag løp vi 4x4 intervall. Det varmes opp til 2km-merket....derfra løper alle i 4 min før vi møtes ved neste merke. Noen løper 1200 meter på 4 min og  må gå tilbake....jeg med 700 m eller noe slikt må småjogge 300 meter for å rekke neste start. 4 min intervall og 3 min pause...det blir 7 min på kilometeren..puhhh.. Jeg rakk 3 av fellesstartene..På det 3. draget rakk jeg akkurat ikke bort til dem før pause var ferdig. Da valgte jeg å gi meg selv 1 min  reel pause før jeg tok det siste draget :)

Det blir deilig når formen kommer seg såpass at jeg kan bli med på alle:)



 

1 kommentar:

  1. Flink er du!! Det er alltid tungt å komme i gang! Hilsen hun som ikke har vært på noen fellestrening siden..... husker ikke!! ;-) huff og huff, hehe

    SvarSlett