søndag 30. september 2012

Samler halm :) En liten bildekavalkade

Jeg fikk lyst til å legge ut noen hverdagshendelser fra september i bloggen:) mest fordi jeg lurer på om jeg kanskje bruker blogtoprint for 2012 om jeg ikke rekker å lage album på annen måte;)
 
Her tok vi en søndagstur opp til gården til foreldrene mine for å rake sammen halm Malamuttene kan ha til å varme seg på i løpet av vinteren.
Lysegul halm er høsten farge.   Riven er megagammel og laget i tre. Det er ikke mange slike lenger.


Dina følger hakk-i-hel med helten sin. Her er gården sett fra vest. Bestemor bor i kårboligen. Foreldrene mine i hovedhuset.
 

Jeg kler å være gårdsjente vel? :)

Gutta har fått plass i stallskuten. Her bor de når de er på Hønefoss. Det er ikke noe tess å ha utehunder midt i rekkehusrekka:)

Hovedhuset og bilen min som linselus. Ett godt sted å vokse opp.


Foreldrene mine og hundekos på gårdsplassen:)



Litt kos må smågutta ha :)




2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder, Marit. Kjekt å se hvordan du har vokset opp.

    SvarSlett
  2. Så herlig! Så flott! Misunne... :)

    SvarSlett