tirsdag 5. oktober 2010

Oppsummering september

I september ble det dårlig med loggføring. Jeg forsøkte å gå tilbake å se hva jeg har gjort, men all treninga har jeg ikke skrevet om...Jeg visste at september ville bli en annerledes måned. To av helgene var satt av til papirhobbyen min. En helg ble tilbrakt til fjells med topptur inkludert. med topptur i sikte var det viktigere å trene på bakketurer enn løping. En av ukene i september ble også helt treningsfri siden jeg var nedsylta i forkjølelse. men..ut fra husken har september vært innholdsrik likevel..jeg har f.eks

  • begynt å trene zumba en gang i uka
  • gått kleiva og mørkgonga
  • syklet inn til Glitterheim (8 km), gått Glittertind og gått tilbake igjen.
  • løpt noen turer og vært med på null-løp med 2 sekunder i differense
  • trent spinning
  • shoppet spinningsykkel, løpesko og masse kult rosa treningstøy:)
  • The Pink Running Queens ble etablert.


Septembers pluss
  • selv med lite løping har de turene jeg har løpt gått fint
  • det er deilig med zumba slik at hoftene får løsna litt
  • vi kom oss opp på Glittertind selv om været var elendig
  • har vært masse sosial med venner
  • det har blitt hyggeligere å se seg selv i hel-figur :)
  • Truffet medblogger Camilla
Septembers minus
  • fått løpt lite
  • vært superforkjøla og dermed lite trening
  • så ingenting fra toppen av Glittertind:)

1 kommentar:

  1. All ære for ukentlig zumba (som jeg ennå ikke har turt å prøve).
    ++ også for 5km pers.

    (Helfigurspeil har vi ikke i dette huset :-))

    SvarSlett