mandag 13. juli 2015

helsefarm, uke 2

Denne uka har vært forholdsvis aktiv. Jeg har fortsatt med mange styrkeøkter, selv om den ene ble bytta ut med tur til Bukollen. Akkurat det ble nok styrkeøkt i seg selv for beina mine :-) Ved siden av treninga har det vært mye trilling og stabling av ved:-) Det har også vært litt sosialt, med planlegging av jubileumsfest for gamle "Røde Korsere"



Mandag: 30 min spinn, 30 min styrke i sirkel og 30 min styrke på egenhånd. + trille ved i ca 1 t + gåtur
Tirsdag: 30 min styrke på egenhånd + 30 min styrke med Kent + 30 min yoga + 2 timer med ved + 75 min gåtur
Onsdag: Gåtur 50 min
Torsdag: 30 min styrke på egenhånd + 30 min styrke med Kent. Maisan var med. Etterpå ble det vedstabling i ca 1t



Fredag: Gikk opp til Bukollen, Vi brukte ca 6 timers inkl pauser. Bukollen ligger ved Strømsoddsbygda, ca 3 mil vest for Hønefoss - retning Hallingdal. Her får vi god fjellfølelse og godt utsyn:-) Jeg var skikkelig spent på hvordan beina mine skulle klare seg, med tanke på at jeg sliter med å gå i trapper. Det gikk fint. Knærne holdt Jeg går sakte og uten hopp og sprett. Muskulaturen ble mer sliten enn knea og det tar jeg som et godt tegn. Ny støvler betød skikkelig gnagsår. Heldigvis hadde Hege Compeed, uheldigvis skled den av på den ene foten:-) Lørdag og søndag ble rolige dager med digert, veskende gnagsår og støle beina




 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lørdag: Støl og gnagesår og hviledag :-(
Søndag:: fremdeles støl og gnagesår og kun en kort gåtur langs elva for å se etter vak :-)

På matsiden gir jeg meg selv godkjent, med forbedringspotensial :-) Jeg kan spise oftere og mer grønnsaker. Ikke bare jordbær :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar