onsdag 30. juni 2010

Alternativ trening?


Neida..jeg er ikke død. Nå har jeg til og med ferie. -og da er det tid igjen. jeg har testløpt bittelitt, men ellers har den alternative treninga vært tur i fjellet, spinning og gåturer...og bittelitt sykling. -også kjennes det  ut som trening og høytrykksspyle og olje stygge terassegulv og å rydde, sortere og hive ut gammelt gods :)  Hekling er god statisk trening for nakken tror jeg ;)

Jeg har ikke loggført trening denne mnd, men satser på å komme i gang igjen  i juli :)














2 kommentarer:

  1. Så fint det har blitt her :-),
    (alle oppdaterer malene sine fortiden - begynner å føle presset).

    God ferie videre og lykke til med hytta.

    SvarSlett
  2. Bloggen har blitt fin ja. Har savnet oppdateringer, men de kommer vel snart håper jeg :-)

    Deilig med ferie da. Kos deg masse, så sees vi kanskje på et løp til høsten?

    SvarSlett