torsdag 1. juli 2010

på'n igjen:)

Juhu..leggen krangla ikke i dag...5 rolige km på Eggemoen gikk helt fint. jeg er så glaaaad :) *smile fra øre til øre*

Jeg er fryktelig usikker på hvor formen egentlig er, men har bestemt meg for å ikke fokusere på tid. I stedet skal jeg ta noen rolige turer på snillt underlag 2-3 uker fremover.

5 km med snittpuls på 150 i dag. Jeg hadde bare lyst til å fortsette..og å øke farta..men nå skal jeg tvinge meg selv til å ta det rolig. Det er ikke lett altså.

Hytteplantesten er om en drøy mnd..Jeg håper fremdeles på å komme ned på 30 min, men det er viktigere å holde meg skadefri..:)

2 kommentarer:

  1. Deilig med en 5 km :) Bra du hadde lyst til å fortsette. Godt å ha litt overskudd.

    Hytteplantesten ja, den kunne jeg også tenke meg. Vi får dominere i skjørt ;) Vet du om den er like lettløpt som hytteplanmila? den er iallefall lettløpt.

    SvarSlett
  2. Du som løper mye..har du tro på de nye Vibram Five Fingers skoa?

    SvarSlett