torsdag 28. juli 2011

Sommerferie og alt for late dager

og sånn gikk no dagan...stranda..frokost..dusje..middag..sove

Ukebladene strømmer over av tips til hvordan man skal gjøre ferien aktiv, og samvittigheten min blir svart som natten...her har jeg ikke akkurat blitt overtrent de siste ukene...Noen få løpeturer og ett par sykkelturer for syns skyld...men det er alt...og Birken og Ringeriksmaraton nærmer seg med stormskritt...Det er nesten så jeg håper på skikkelig møkkavær under Birken ;)..da har vi nemlig avtalt å erstatte sykkelturen med spa!...Ringeriksmaratonen skal jeg gjennomføre...festen etter lokker... men farta blir ikke mye å skryte av... :)

Jeg forsøkte forresten ett av ukebladtipsene med å løpe på morgenen i varmere strøk...det holdt i 3 km på gresk asfalt i nærmere 40 grader...returen gikk i gangtempo..og resten av dagen var jeg totalt utslått:)

Neste uke blir det fjelltur med fisking...i dag..hmm..i dag..i dag gjør eg ikkje ett slag..hoho...bortsett fra å kjøre bort gammelt skrot til henholdsvis opphugger og fyllinga..





Ozo hører med når man bor på den Greske øya som virkelig har mye ozo-produksjon. Vi gikk forbi ett destilleri og det luktet lakris lang vei

Gresk salat og blid Erik

gresk øl...som etterhvert ble byttet ut med Amstel

Sanda var ganske uvant for sarte føtter...da gjør det seg med rooosaaa plastsko

deilig med strand som ikke var overbefolka...

Tar bilde av oss selv:) Veldig søte...er vi ikke? :) Våge den som sier noe annet...hehe
 
de er neger de?

fasinerende ..og rett utenfor leiligheten vår...


vi bodde nede til høyre..rolig og hyggelig plass.

4 kommentarer:

  1. Ååå til ferieidyll.

    , men å melde seg av birken pga dårlige vær, nei den går jeg ikke med på!

    SvarSlett
  2. Sukk!
    Godt å høre at vi er flere som ikke står så hardt på i sommer. Maraton og birken går sikkert bra likevel!

    SvarSlett
  3. Søtinger, definitivt! Kos dere!

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere har hatt det utrolig fint!

    SvarSlett