torsdag 26. april 2012

Omsider livstegn

Joda, det er liv i meg.  Jeg har ikke hatt planer om å legge ned bloggen heller :) Bare slik at dere vet det:)

Før alt annet..jeg har løpt en tur i dag..intervall...det passet godt som pauseinnslag i mattelesing:)

 Det er bare det at tiden har blitt brukt til så mye annet:) En tilværels med å bo litt her og der gir lite rutine. De faste tinga har gått litt i stå. Så, treninga har vært mindre systematisk, men klarer å få til 2-3 økter i uka. Ikke systematisk hva jeg har trent heller, men litt løping og noen gjestevisitter på Move.

For å oppsummere litt hva jeg har gjort i bloggpausen har jeg lagt med noen bilder...så får jeg se om jeg ikke kan blogge noe mer systematisk igjen. Jeg savner å ha bloggen som en oppdatert treningsdagbok:)

Jeg har omsider blitt sånn nesten helt ferdig med kjøkkenet mitt :)
Løpt noen turer på Eggemoen og hatt naturlig hekkeløp etter Dagmars herjinger.

En studieoppgave. Vi skulle lage en embalasje som skulle inneholde 1 liter. denne skulle vi forstørre opp slik at "reklame"modellen ville romme 8 liter. Morsom oppgave:)

Erik tok trekkhundtest på merket i Valdres. Nå har begge gutta fått godkjent testen. Her er de klare for å tur:)

Klar for tur på en eller annen parkeringsplass:)

Vi (les Erik) snekrer på 2. etg slik at huset kan bli klart for salg etterhvert.

Gåtur på Røsholmstranda. Vakre Ringerike dette:)

Feiret super bursdag til supre HegeT

Dina nyter våren og dreper pinner :)

og jeg har pynta meg for påsken

Nabojentene tok med Dina og meg på geocashing

5 kommentarer:

  1. Du lever, altså er du ;-) Flott at det er liv i deg, vi savner selvsagt ditt blide åsyn!! Silja

    SvarSlett
  2. Yay, til liv i leiren.
    Ser fram til systematiske oppdateringer.
    (no pressure -))

    SvarSlett
  3. Hei hei Marit!

    Var en tur innom facebook og der så jeg at du hadde lagt ut et kjøkkenbilde, så ble nysgjerrig og klikket meg inn på bloggen din! ;) Sååå flott kjøkkenet ditt er blitt! :) Og så var det moro å se alle de andre bildene også, en liten oppdatering for meg det!

    Skjønner du har eksamen snart, masse LYKKE TIL!

    Klem fra Kari Marie

    SvarSlett
  4. Fint kjøkken! Håper du oppdaterer framover, har savnet deg:)

    SvarSlett
  5. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    SvarSlett