torsdag 26. januar 2012

siden sist

Rim i skjegget:)

Jentene koser seg


og det tror jeg Erik gjør også:)

Jeg måtte kikke i endomondoen får å sjekke hva jeg har gjort siden sist. Da ble det slik:

12/1     4 km gåtur
13/1    3.85 km gåtur
18/1     40 min spinning etter Kristin's program
19/1     3.88 km 4x4 intervalljogging på løssnø :/
21/1     16 km skitur fra Mylla til Tverrsjøstallen i snøvær og blåst.,
22/1     30 min Snømåking...tar det med jeg for det er effektiv styrketrening...:)
22/1     16 km langrenn fra Harestua i retning Gjerdingen. en binding som røyk på returen a en morsom skiteknikk:)

Nå sitter jeg og psyker meg opp til en løpetur ute igjen. Gøteborgsvarvets blinkende stjerne nærmer seg i faretruende stor fart. Min makslengde pr. i dag er ikke stort mer enn 7-8 km...Nå MÅ det bli mer løpetrening utover. Minimum en intervalløkt og en annen tur i uka...Det er bare det, at det er så fint å gjøre andre ting enn løping på denne tiden av året:D (strikke, hekle, lese, lage kort mm :D )

Uansett...pisk meg frem:)

Og jeg må bare fortelle dere at snille Kristin/Tid for trening sendte meg hele tre spinningprogram sammen med ett nydelig håndskrevet ark med forklaringer:). Tusen takk Kristin. Jeg har testet noe og skal teste mer. Det hjelper med skikkelig musikk når jeg spinner hjemme:) Stakkars naboer..hoho:)

11 kommentarer:

  1. Wow, håndskrevne forklaringer til spinning? Da snakker vi seriøste damer altså! Så flinke dere er ;-) Det er slikt man har bloggvenninner til sier jeg bare. Jeg synes også det er mye annet moro man kan ta seg til nå for tiden.... selv om det ikke er -20C så kan det nesten virke slik om man bruker motivasjonen som måleapparat ;-) Stå på videre, snart er det vår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant Silja..Husker ei som kjøpte bukse til meg også jeg.9 snille bloggvenner det:)

      Slett
  2. Glad du kan dra nytte av cd'ene! (Silja, det var bare en kort håndskrevet forklaring i tillegg til programmet skrevet på pc'n da;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart jeg drar nytte av dem Kristin... Utrolig lettvint å sette på ferdig cd og få bra spinninmusikk...ser ut somdu har lagt opp til to pulstopper også....slik at de passer ypperlig til 2X30 min:) Ofte hjemmespinninga er på halvtimen har jeg merket...passer fint det--særlig om jeg gidder litt styrke etterpå:)

      Slett
  3. Fint å se at du holder koken -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Koken og koken..mens dere andre har progresjon jobber jeg med å komme opp der jeg var i fjor:)

      Slett
  4. Blir spennende å følge med på ferden mot halvmaraton :)Håper du tar turen innom Move en gang i mellom og da :)

    SvarSlett
  5. Sjekk bloggen min i dag!
    1000 TAKK for vakkert kort! Det pryder en kommode i stua mi nå!

    SvarSlett
  6. Så deilig å kunne spinne hjemme :) Motiverende å lese siden din!

    SvarSlett
  7. Hei Marit! Jeg har løpt litt siden jul, fint å merke at det hjelper på både kropp og humør :) Mulig jeg har økt mengden litt for fort, for nå har jeg begynt å merke litt småsmerter i venstre kne og ankel. Må roe ned litt en periode og prøve og finne steder å løpe med annen underlag enn asfalt (begynner å bli mindre snø i skogen nå, jippi), men jeg tenkte å høre med deg om du har tips til alternativ trening en periode? Mener huske du var plaget av noe av det samme da du begynte å løpe, eller husker jeg feil...? Tenker helst på "gratis" kondisjonstrening som kan gjøres ute. Er rask gange å anbefale feks, heller flere turer i uka, enn to-tre joggeøkter, for å opprettholde kondisen mens jeg venter på at vondten skal forsvinne?

    SvarSlett
  8. ..to måneder siden siste oppdatering, liksom..
    GOD PÅSKE, sier nå jeg iallefall!

    SvarSlett