mandag 14. mai 2012

To fine turer


Foss på vei opp gamlebakka


Siden løpinga har vært så tung i det siste, falt helgevalget på gåturer i motbakker:) På lørdag gikk vi gamlebakka. (Den gamle Ringkollveien fra Haugsbygd/Klekken opp til Ringkollen). Det var helt nydelig ute. Trærne har blitt lysegrønne og det lå tepper med hvitveis overalt.

På søndag gikk vi opp Kleiva og til Kongens utsikt. Det er ikke mer enn 1-5 km opp Kleiva, men når jeg går den på under halvtimen synes jeg tempoet er friskt og jeg har puls som på en joggetur:) Det samme hadde jeg opp gamlebakka, men det sier kanskje mer om at formen min ikke er noe å skryte av...sukk..

üansett...det ble to flotte turer. Jeg har kosa meg. Det var deilig å bruke fridager på tur i stedet for eksamenslesing. Jeg setter det på helsekontoen jeg:)


Her oppe kan vi tenke oss å bo :)



Fine gutta



slalåmbakken på ringkollen

kjekt å vite :)

Ser dere den svarte prikken. Dina med frie tøyler i slalåmbakken


uten mat og drikke....fredagskos

2 kommentarer:

  1. Oj, så flott! Og den tallerknen er det bare en ting å si om: NAM NAM NAM!!! :-)

    SvarSlett
  2. Me too. Mindre løping, mer gåing, også i motbakke. Har like høy puls som ved løping, så hvorfor slite på rygg og knær da? Savner jo løpinga litt, så jeg tar den vel opp igjen utpå sommeren.. Fortsatt god helg!

    SvarSlett