tirsdag 30. juni 2015

Helsefarm, dag 1

Aktivitet:
30 min spinning m/Marek
30 min styrketrening i sirkel m/Marek
30. min Styrketrening på egenhånd, triceps, beinpress + bakside, ytterside og innside lår (jeg husker aldri hva disse apparatene heter.
1.5 timer gåtur i rolig tempo. En kort og en litt lenger. ca 7-8 km til sammen på asfalt og i Gullerudmarka. I Gullerudmarka hadde jeg selskap av venninne-Wenche. Dina er alltid med og superfornøyd med pinnelek :-)

Mat:
Shake til frokost,
Laks og fiskeburger med ris og salat til middag, Fun-saft gele med masse bringebær og en dæsj pasjonsfruktkesam og vaniljesaus til kvelds.
Og siden jeg fikk venninnebesøk røk jeg på et glass med vin og noen få m (sjokolade). Lunsjen ble litt glemt bort i går. Dette er for lite mat. Jeg vet. Men jeg er heeelt sikker på at det er mye god mat i godt drikke :-/






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar