mandag 27. juni 2011

2 joggeturer og en søndagssykkeltur


Nå er det mye fårikålkjøtt som koser seg på skauen :)




Godt det merkes:)
Bloggen blir forsømt for tiden. Jeg skal ikke skryte på meg de mest hasardiøse treningsrundene, men litt blir det i allefall:)

Forrige uke hadde jeg to små løpeturer på blandet underlag. Sirupsfølelsen i beina var ekstrem på første turen. Syklinga til Kikut hadde  gjordt dem blytunge. Neste tur, 2 dagere, senere gikk som en drøm og jeg hadde fått på vinger igjen:) eller...vel-vel...jeg har en  igjen noen løpetimer for finne løpeformen, men jeg er så smått i gang uten vondter i beina.

I går ble det sykkeltur på drøye 4 mil. Erik var kjentmann og loste meg fra Harestua. opp til Mylla,, en snartur innom tverrsjøstallen før vi returnerte om Gjerdingen. Småkupert terreng og jeg fikk noen pulstopper. Bare sjekk garminloggen :)






Noen bilder fra turen:)

Fra gjerdingen

Jeg klarer alltid å få olje på leggen

Erik har nye stilige sykkelklær


trillesti for noen..motorvei for andre..det er bratt her...bildet lyver!..1


Går an å sykle her..bare alt for kort:)

Ved Mylla

Nesten så jeg detter ned fra skramlegjerdet ved Tverrsjøstallen

Tester ny regnjakke ved Gjerdingen. Sjekk beinstillinga:)

7 kommentarer:

  1. Najs; og så rosa overdel a du.... det vil jeg også ha :-)

    SvarSlett
  2. Her overlater ingenting til tilfeldighetene når det kommer til garderobe ser jeg.
    Hvis jeg begynner å sykle, annet enn til butikken, vil det være pga alt fancytøyet, alt det fargesprakende man kan lesse på og likevel se kul og sporty ut -))

    Sprekt med så lange sykkelturer!

    SvarSlett
  3. Bra tur! Ser ut til å være en fin løype, selv om den er veldig bratt noen steder. :)

    SvarSlett
  4. Søndagtur, liksom.. Du inspirerer, men gjør også at jeg mister litt motet..hvis dette er hva man kaller en søndagstur..4 timer rett opp 90 graders vei..geez..

    SvarSlett
  5. Silja...de føres av sport1-butikkene, og ikke er de så dyre heller:)

    Ingalill...det er såklart superviktig med gjennomført sykkelgarderobe..problemet mitt er at jeg har lyseblått på hanskene! tenke seg til...og jeg har en lyseblå sykkelgenser også..som matcher hanskene..men hva da med hjelm og sko. vannflaska mi står heller ikke i stil og det er bortimot krise:D

    Trine..så gøy du legger igjen kommentar. turen var kjempebra. Det går oppover, men var faktisk ikke stupbratt.

    Kristin..nå fikk du meg til å føle meg supersprek...tusen takk:) 90 grader og 4 timer liksom :D Det er ett godt stykka unna virkeligheten:) Søndager er dessuten dagen hvor det er enklest å få til langturer...:)

    SvarSlett
  6. Ja, du ser virkelig sprek ut i sykkelutstyret ditt! Turen ser såå fin ut :)

    SvarSlett
  7. Hihi, det er halve moroa å ha fancy treningstøy. Så flotte dere er. Syns du får bra dreis på km nå, og Birken kommer til å gå lekende lett. En dag du vil ta en rolig langtur så kan du jo ta med meg. hihihi, da går det ikke fort.

    SvarSlett