søndag 19. juni 2011

tur-retur Harestua -Kikut


Hakkloa

Omsider har jeg sjekket ut vaflene på Kikut jeg også:)

Etter en helg som startet med kollegafest på fredag og som fortsatte med jubileumsfest til Villtur lørdag er jeg ganske imponert over meg selv som syklet årets lengste sykkeltur til Kikut i dag-:) Egentlig er det kanske Erik jeg er mest imponert over for motivasjonen min var helt på bunn-nivå før vi dro ut.

Uansett..det ble en super tur hvor vi klarte å unngå regnet. 5 mil...ca 3 timer.. vafler og brus og fotopauser underveis:)


Kaffe, cola zero, vaffel og Erik som turkompis. Helt perfekt


Godt selskap er det viktigste for topp tur.

Veeeldig godt selskap til og med :)


Mange idylliske plasser rundt omkring.


Lupinene blomstrer

En minirast...bare for å sjekke ut rasteplass ved vannet.


Garminklokka lå igjen hjemme, men Erik logget med mobilen. Da ble det slik:)






6 kommentarer:

  1. Ååå det så ut som en hyggelig tur :) Får kjempelyst på sykkel når jeg leser en sånn rapport!

    SvarSlett
  2. Det så ut som dere hadde det veldig hyggelig! Og alltid fint å få en vaffelrast.

    SvarSlett
  3. Så ut som en fin og ikke minst koselig tur :) Så bra :) Fine bilder :)

    SvarSlett
  4. Har ikke liggi på latsia' i det siste du, nei!

    Tenk, jeg har løpt ute hver morgen nå i lange tider..og faktisk mangler jeg bare 5 km på å nå 5 mil på ei uke nå! Bra til meg å være da..

    Fikk valpen i hus i går, som å ha baby om igjen jo! Gleder meg til den kan være med på tur..

    SvarSlett
  5. ..så var du i mine tanker i dag også! Sjekk bloggen min!

    http://tidfortrening.blogspot.com/2011/06/jeg-tok-utfordringen-fra-borghild.html

    SvarSlett