torsdag 2. juni 2011

5 km på Eggemoen, birkentanker og møkkete hund

Pronasjonsskoene mine. Nike triax.

I går løp jeg igjen. Litt kjappere enn sist tror jeg. Susehue meg hadde klart å legge igjen både mobil og klokke hjemme. Egentlig kan jeg nå juge på meg en fantastisk tid:D

Uansett..det er deilig å bare kjenne normal stølhet igjen. Korte skritt fungerer godt. Da jeg forsøkte å lange ut, murret det bittelit. Så, det blir nok noen museskritt-turer til før jeg tør å legge på mer trykk på turene :) Jeg vil ikke tilbake til gnissesenetrøbbel:)

Viggo avlyste timen han hadde med meg på mandag, så jeg har ikke fått testet ut PT-trening.

I dag skal jeg gå opp Kleiva og ut til Kongens utsikt med Villturvenner. Erik kommer på besøk og kanskje vi tester ut syklene etterpå . Jeg har hyret han inn for å være assistenten min på fredagsbirken og har allerede satt han i oppdrag med å montere sykkelcomputer. Veldig kjekt med snille handymenn. Og veldig hyggelig med selskap. Birken nærmer seg dessuten med stormskritt. 9 mil på grus er ganske laaangt. Presset har begynt å sige på her og sykkeltreninga må komme inn i mer systematiske former:) Vil ikke komme i mål på Birken med døden-nær-opplevelse:)









Jeg må bare vise dere bilder av jordfreseren min. Hjemme i frukthagen til foreldrene mine er det mye spennende under bakken. Da jeg hentet henne i går hadde hun hele kjeften full av jord. Digre klumper som datt ut. tennene var gjemt bak lag med jord. Forlabbene var innsmurt med jord. Dina var særdeles lykkelig. helt til vaskeskjebnen innhentet henne:)


Lekker hund å få med hjem ;)

3 kommentarer:

  1. Imponerende at du skal sykle birken! :-)

    SvarSlett
  2. Ai ai jeg er også imponert over at du skal tilbake legge 9mil på grus i Birken.....respekt!!!! Det blir sikkert stor stas! ;-) Bra at du kan løpe med museskritt; bedre enn ikke å kunne løpe i det hele tatt, helt klart! Lykke til :-)

    SvarSlett
  3. Birken ja, det klarer du fint:-D blir spennende.

    Fine sko! Håper de fungerer bra.

    Deilig med nybadet hund. Er Dina grei å bade?

    SvarSlett