mandag 12. august 2013

En sommer er over...kort oppsummering

Sommeren 2013 ble en rar sommer.

Først fikk jeg en saftig overtråkk og når det omsider normaliserer seg noe klarer jeg å tråkke på kull og få 2. grads forbrenning under begge føttene. Med stiv ankel og sår under begge beina har aktivitetene begrenset seg veldig.

Med vonde bein har vi likevel klart å fortsette oppussing av hus. Innvendig er tak og vegger malt og ca. 1 km med furugulv skrudd. Også har vi byttet kjøkken. Utvendig har vi snart brukt opp 100 liter maling.

Midt oppi vonde bein og oppussing døde pappaen min brått og uventet. Med sorg og vonde bein ble ferien i år byttet ut fra gåturer i fjellet og sydentur til 5 dager med kjøring og fisking i Lofoten.

Heldigvis begynner beina å friske til og jeg klarer å gå der det ikke er for bratt, være på moderate sykkelturer og jeg er sikker på at jeg snart kan begynne å jogge litt forsiktig igjen også.

Jeg legger vet en liten bildekavalkade fra vår og sommer



Jentetur til Stockholm i april

HegeT på besøk. Vi tester utsikten og gamlegrillen som bålpanne

Jeg rakk ett par dager på kreta før jeg måtte fly hjem pga pappa

fiskespa på Kreta. Sjekk at fiskene er mest intr. i det vonde beinet

De fineste gutta

fargebytte inngangssiden

fargebytte verandasiden

Rare sovestillinger

Lofoten, Elgeneset utenfor Harstad

Ikke langt fra Flakstad i lofoten

Reine i Lofoten

Sakrisøy og rorbua hvor vi overnattet

Hårvika, og den gamle snekka til Guttorm

Hårvika i Tjeldsundet-Lofoten

Også fra Hårvika
 

2 kommentarer:

  1. Leit å høre om faren din. Jeg mistet min i november i fjor. Uflaks med beina da, det virker av og til som om alt skjer samtidig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord. Det er rart og tungt å miste en forelder. Beina er heldigvis mye bedre nå, slik at jeg kan begynne å trene litt igjen. Det er utrolig hvor mye man ikke får til med vonde bein:)

      Slett