torsdag 15. august 2013

vedstabling og spinning

Jeg skjønner det er lenge siden jeg har vært i bloggmodus for når jeg leser min egen sideinfo er det mye som trenger og oppdateres:9 Vel-vel. Det kommer.

Aller først så har jeg ambisjoner om å få til en eller annen slags trening/aktivitet hver dag og passe på matinntaket. Jeg merker at lite trening gir mindre energi i hverdagen og jeg ønsker meg en lettere kropp igjen.

Oppstarten min var mandag. Utfordringen er å holde siget så lenge at vaner har blitt innarbeidet igjen. Da er det kjekt med blogging.



Før, haugen som ble stablet. (fikk hjelp av Erik og onkel etter hvert.)
 
etter ( må sies at det meste her har vært stablet fra før :)


I går  Besto treninga av sykling t/r hjem-bikkjelevering-jobb = 4 km og vedstabling i 3,5 timer. Siden jeg teller kcal både inn og ut la  jeg inn inn vedstabling som Pilates. Jeg leita frem at Pilates har ca samme forbruk som hagearbeid. Vedstabling kan sikkert gå som hagearbeid, tror du ikke?  :) Uansett, jeg er skikkelig støl i rygg og skuldre og underarmer i dag. En real styrkeøkt ble det .puhh :)

På tirsdag var  det 1 time intervallspinn med intensitet etter pulsmåling. Kult igjen

1 kommentar:

  1. Vedstabling må da forbrenne mer enn hagearbeid? Pen stabel!

    SvarSlett