mandag 12. august 2013

på'n igjen

hjemme igjen...ikke fult så varm i toppen lenger.
Etter 2. mnd med ødelagte bein var det deilig å komme i gang med litt annen trening en husmaling i dag. Jeg dro avgårde til Move og fikk med meg 30 min spinn og 30 min styrke med Marek

På spinninga har de fått opp slike pulsmålesystemer som jeg selvsagt måtte teste ut. Vi tar på belte med nummer på og får opp pulsen og prosent av makspuls på ei tavle Det var nedslående. Jeg føyk opp i puls av nesten ingenting. Mens "gamlingene" lå på 60% var jeg på 85-90%. Det er sikkert fordi jeg tok i så mye mer..Ha-ha. Etterpå var det 30 min. med sirkeltrening.

Det gikk greit med beina i dag. Jeg var litt spent siden tråkket kommer der hvor brånnsåra sitter. Heldigvis kjente jeg minimalt til det. Det jeg derimot merka var at ankelen var skikkelig stiv :-(

Etter treninga kom kollega Gro innom på bruspause. I morgen er siste feriedag og jeg gleder meg til å komme i gang med hverdagene igjen. Nye elever er alltid spennende. Jeg hilste på dem i våres og 1.-inntrykket tyder på at det blir en morsom, hyggelig og aktiv gjeng. 

2 kommentarer:

  1. Pulsspinn er gøy. Men ganske hardt når man skal ligge rundt 80 % det meste av tida. Hvis gamlinga lå på 60 %, tok de ikke i hardt nok.

    SvarSlett
  2. Hipp hurra - du er i gang!! ;-)

    SvarSlett