mandag 11. august 2014

Stadig fremgang og stadig blidere :-)


 
 Det er utrolig hvor mye mer fornøyd jeg har blitt nå som kneproblemene har begynt å løsne. -Og det skjedde nesten over natta. Hurra!

For en drøy uke siden kreka jeg meg opp trappa og måtte holde i gelendret på begge sider og halveis løfte meg oppover. Kneet banka og ble stivt etter bare bittelitt belastning.

I går gikk jeg opp og ned til Buttentjern og knærne kranglet verken på vei opp eller ned. Det er 2,5 km med oppover, før det blir samme vei tilbake. Og en km til med flatt.

Det spiller ingen rolle at jeg ikke går så fort. Det spiller ingen rolle at kondisen er dårlig. Nå som kneet begynner å fungere skal jeg fint klare å gjøre noe med det andre etter hvert:-)

Når det først løsner, går det fort sier FysioØystein. Jeg tror på han.



 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar