onsdag 6. august 2014

Ut på tur, aldri sur?

 
 
 
Det var utrolig digg å gå tur i skogen igjen. På mandag etter fysioterapi tok jeg en tur i Gullerudmarka som er mitt nærområde. Jeg puslet rundt i skogen ett par timer og gikk 7.5 km totalt.

Oppover og nedover og uten knekrangling. Verken under turen eller etterpå. . .Nå kan soppsesongen bare komme. :-) Jeg er klar!
 
Usikker på sopp-plukking. Jeg skrev noe om sopp for dummies for et par år siden. Linken er her
 
 
Ellers hadde jeg en sykkeltur med hund i går, og ny fysiotime i dag. Det går i så tung styrketrening som jeg bare kan på fysiotimene nå. Jeg er enig med fysio-Øystein at når muskulaturen er skikkelig på plass igjen, så kan jeg erobre verden. Eller noe i nærheten i allefall. F.eks ta meg en fjelltur, gå normalt i trapper og trene mer normalt igjen :-)
  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar