mandag 3. oktober 2011

9 km gåtur og 5 km jogging

Verdens fineste hund på høsttur:)

Enda godt jeg kan late som...Nå later jeg som, så godt jeg kan. - Later som jeg er fornøyd med å få trent selv om tempo er elendig -Later som jeg er fornøyd med korte distanser. -Later som jeg synes jeg er flink og at det er SÅ bra å være i gang igjen selv om leggene verker og pusten går som en blåsebelg. Formen ikke er så veldig mye bedre enn da jeg starta opp ved påsketider i fjor. Det er SÅ bra liksom, og jeg er SÅ flink atte...latesomlatesomlatesom  ....  *sukk*

På lørdag gikk Erik og jeg en flott tur i åsen bak huset hans på Harestua. Det ble ca 9 km i strålende høstvær. I dag har jeg jogga i lysløypa bak huset her. 5 km. Tempo snakker jeg ikke om. Legger og lår var tunge som bly. Nå skal det skjerpes med både trening og mat! Basta!

Erik og muttegutta

Jeg var fornøyd med utsikten jeg:)

4 kommentarer:

  1. Utsikten skal min ikke kimse av:)

    SvarSlett
  2. Lille søster..Ja, Dina er en kongepuddel..eller storpuddel som er det offisielle navnet på dem da:) Verdens snilleste og morsomste hund såklart:) (og jeg er ei ekte myrsnipe) :)

    Torill: Jepp..utsikten er viktig:)

    SvarSlett
  3. Ett to, ett to.
    Det er forbaska at uansett hvor ofte man overvinner dørstokken er den alltid like kranglete neste dag.
    Håper du får orden på kneet ditt.
    (opp på tå -)

    SvarSlett