tirsdag 11. oktober 2011

Oppussing, 5 km, 4x4spinn og styrke

Huhei som dagene går:) Høstferien forsvant som i en røyk og en del halvferdige prosjekter her hjemme kom ett hakk videre. Omsider har soverommet mitt blitt listet ferdig og kjøkkenet mitt har også kommet ett skritt videre i forhold til ferdigstillelse. Deilig. Jeg skal love dere at dere får se bilder når alt er på plass..og det er ikke så veldig preget av shabby chic:)

På torsdag var jeg ute og løp igjen. Jeg får teste hvor fort det går når jeg presser meg litt tenkte jeg. Jeg lå og presset og leggene ble sure. Helt sikkert ikke like mye som om jeg hadde hatt startnummer på brystet, men så fort at det var ubehaglig. Etterpå...det gikk tregt..nesten 5 min saktere enn på denne tiden i fjor. Æsj! Jeg visste det var tregere, men hadde håpet det var 3 min og ikke fem:) Uansett..jeg fikk løpt og jeg veit jeg fort kan bli kjappere igjen og beina holder seg..så da skal jeg overtale meg selv til å være fornøyd med det i allefall:)

I går trente jeg intervallspinn 4x4, og styrke med vektstang i sal etterpå. Den overkroppen min er pinglesvak for tiden, så det trenger jeg virkelig. Også er jeg  veldig fornøyd med at de har fått en real 4x4 spinn uten alt for mye dill og dall på Move igjen:) Den kombinert med styrketrening etterpå passer meg perfekt. Så får jeg se om jeg kanskje får med meg 4x4 på mølle på torsdager:) Jeg har meldt meg på Gøteborgsvarvet til våren igjen og denne gangen skal jeg være både skadefri og godt forberedt:) Her skal km. komme i beina gjennom vinteren ja:)

Kristin synes jeg burde opplyse dere lesere her inne om papirbloggen min også, så herved er oppfordringen tatt:) Ved siden av å løpe liker jeg å lage kort og andre ting i papir. Til papirhobbyen har jeg en egen blogg som du finner her

4 kommentarer:

  1. Pinglesvak overkropp - kjenner den. Litt mismatch mellom bein og armer gitt. Jaja, det er bare å ta grep. Kult at du stiller i Göteborg! Fint mål for å holde løpingen vedlike over vinteren. Ses der (c;

    SvarSlett
  2. Så bra du likte spinninga igjen.. godt med timer uten så mye dill dall! helt enig der! jeg skal komme meg på mandagsspinninga snart jeg og... men i morgen er det pt time med viggo i stedet... :)

    SvarSlett
  3. Har Twittret og Face'et link til papirbloggen, du er fantastisk flink (på dét også!!!)

    SvarSlett