lørdag 1. oktober 2011

6.6 + 3.89

Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde klokke med GPS. Den er avslørende:)

På mandag jogget jeg Meierirunden og tok med meg sløyfa om Sørum. 6.6 km ble det. Jeg som har trodd at den runden er godt over 7...og det gikk tungt.. og det gikk saaaakte...

I går dro jeg opp på Kihlemoen. Der har jeg knapt løpt før. På parkeringa traff jeg en hyggelig fyr som fortalte at den røde merkinga (forsåvidt den eneste merkinga) var på 5 km'rn. Den var noe kupert. NOE kupert liksom....det gikk ned og opp og ned og opp...(og aller mest opp kjentes det som) og på kryss og tvers på SMALE stier. Kjentes litt rart ut når det var brede stier og skogsbilveier andre plasser. Dog, beina kjentes lette og jeg opplevde farta som bedre enn på lenge...Helt til garminklokka fortalte meg sannheten...jeg må ha missa en av sløyfene for det ble bare 3.89 km og farta var over 8 min pr km...Arghhh...der forsvant den godfølelsen :)

Uansett...jeg får i allefall løpt 3 ganger i uka nå...og beina holder..ikke vondt i langdistanse-sena...og jeg har kjøpt meg desigualkjole i høst...sukk..shopping hjelper for det meste:)

Fine kjolen sin det tenker jeg...



Også har jeg veldig lyst på  skjorta under her..og en dødsrå kåpe...sukk...Venninne Ann Kristin...det er ikke pent å lure meg inn på desigual-dillan :) Hører du!

3 kommentarer:

  1. Lekkert! De har akkurat begynt å selge det merket her i nærheten, kanskje jeg bør sjekke det ut..?
    Ellers alt vel med deg? Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Kristin...Det blir fort dyrt å sjekke ut merket...det har jeg oppdaget:) Digger dem. http://world.desigual.com/

    Alt er bra her. Kommet i gang med mer systematisk løpetrening igjen, men det er omtrent som å begynne helt på nytt med stive legger og sløvt tempo...Akkja:)

    Med deg da?

    SvarSlett
  3. 9 dager uten trening.
    Løp 5 km på mølle i dag *LYKKE*
    God helse er..ALT!

    SvarSlett