tirsdag 25. oktober 2011

5 km + 6 km og noen gåturer

Det er bare å inrømme det.
Ny mobil, nye applikasjoner og jeg får dilla.
Papirvenninner bruker Endomondo så det står etter. Nå er det Endomondo på min nye, hvite, superlekre galxy s2 mobil. jeg logger og trykker og har kjøpt meg tre deksler og trykker og logger litt til. det er så kult.

Logginga siden sist viser at jeg har jogga ett par rolige turer på henholdsvis knappe 5 og drøye 6 km. Dessuten har jeg gått ett par turer. Den ene kjappgåing på 3 km og den andre roliggåing på skauen. På skauturen glemte jeg forøvrig å trykke på start, slik at jeg bare fikk logget turen fra hytta vår til Jonsetangen:(

Jeg har ikke klart å nå målet mitt på to løpetreninger og to andre treninger i uka nå. Her må det skjerpings til! Denne uka skal det gjennomføres..Just do it:)

8 kommentarer:

  1. gadgetfreak!

    (siden jeg boikotter touch er jeg stuck med min 90talls mobil til evig tid, dvs, helt til jeg slutter å boikotte -)

    Supert å se du er igang igjen.

    SvarSlett
  2. Det hender faktisk at slike gadgets (med deilig touch-funksjonalitet Ingalill) er det som skal til for å få meg ut døren. (c: Enjoy!! Og Go for it!

    SvarSlett
  3. shh, jeg venter på at touch skal bli gammeldags.

    SvarSlett
  4. Så bra at du er i gang igjen. Men har ikke du Garmin da? trenger du Endomondo da? Moro med ny mobil. Kos deg masse, og når du er usikker på om du klarer målet ditt for uken så "don't think, run*

    SvarSlett
  5. Jeg har også Endomondo på min riktignok ikke så nye, svarte, men like lekre Galaxy S2 :) :) :)

    Jeg elsker Endomondo med alle dens statistikker, peptalks, kart osv. Jeg finner det ekstremt motiverende å kikke på alle disse tallene, og faktisk SE framgangen svart på hvit :). Det er digg ;)

    Jeg synes at du er kjempeflink og har oppnådd veldig mye. Keep it going ;)

    SvarSlett
  6. he dere..og takk for kommentarer....Det er så kos å lese gjennom det dere skriver:)

    Ingalill...du kommer nok etter..bare vent....snart har du den mest fancy mobilen av oss alle:)

    Janicke..gadget er kult..og alt som bidrar er jo ett pluss:)

    Camilla..man kan visstnok overføre data fra garmin til endomondo...så om jeg bruker garmin kan jeg bare overføre resultat derfra. Jeg har ikke forsket helt på det ennå..og jeg bare tester ut endomondo...Det er så mange jeg kjenner som bruker det, og er kjekt å følge dem litt også:) Både og er sikkert fint:)

    Beata Ewa....Morsomt å seg deg her i bloggen også. Endomondo gir motiverende statistikker:) Kult med bestetider og slik så lett tilgjenglig. Dessuten er det motiverende å se hva dere andre driver med. Særlig vanlig, raske gåturer i mengder...:)Alt trenger ikke være jogging liksom:)

    SvarSlett
  7. ..åssen står det til? Hva har du bedrevet tiden med den siste uka? Sånn bortsett fra å leke med den nye mobilen din mener jeg..?

    SvarSlett
  8. Hello stranger!

    Vinn et skilt i anledning Thanksgiving - sjekk bloggen min NÅ!
    http://tidfortrening.blogspot.com

    SvarSlett