tirsdag 14. august 2012

Motivasjon på bedringens vei ;)

Endelig har motivasjonen begynt å komme tilbake. Etter tung løpedag på Ringeriksmaraton hadde jeg en økt med godfølelse igjen i går. 5km og innlagte hurtigintervaller var akkurat passe.

Jeg prøver ikke å fokusere så mye på tid nå, men kjenner mer etter hva jeg har lyst til. Da blir det ofte intervalldrag på øktene. Det er for kjedelig å løpe sakte. Fart i beina er godt. Kondisen er ikke helt enig og gjør at draga ikke blir så lange. Noen ganger kjører jeg 2 minutter, andre ganger pyramider og noen ganger lar jeg pulsklokka styre.

Jeg rydda opp med ruter og la inn mine faste runder på Garminloggen i dag også. Kult.
Ser at jeg brukte nesten 3 min. mer på etappen på Ringeriksmaraton i år, enn hva jeg gjorde i fjor og med skyhøy puls. Det mest positive med det er at med jevn innsats nå så vil jeg lett få fremgang igjen :) 

Planen er minimum 3 økter med real puls i uka, og de øvrige dagene ha en god dose hverdagsaktivitet. F.eks en sopptur i skogen:)


Masse vannliljer ved Gullerudtjern. Gullerudtjern er ekte urskog.

Vi fant en morsom sopp med årringer

Vakre vannliljer...sukk...

2 kommentarer:

  1. Hei du! Her er en annen frøken som har begynt å trene. Vurderer pulsklokke jeg også, er det verdt pengene?

    SvarSlett
  2. Kjersti...pulsklokke er genialt. Særlig de med gps for oss som liker å trene ute. Sjekk ut garmin forerunner 310 ett-eller-annet. Den har fått en overkommelig pris nå. Stygg, men bra:)

    SvarSlett