onsdag 22. august 2012

siste uka :)

Kjapp oppsummering av trening/aktivitet den siste uka.

  • onsdag: Eneste jeg hadde lyst til denne dagen var en gåtur med bikkja :) Det ble 3.6 km i bikkjeluftetempo
  • Torsdag: Jogget 4.8 km i nærområdet.
  • Lørdag:  sopptur med alle hundene
  • Søndag: Fjelltur/topptur. Vi gikk opp til Svarttjernskollen 1054 moh. God og svett oppover. Praktfult vær
  • Tirsdag: jogget 6.5 km, gikk 1. Erik fikk smerter i leggen så vi gikk den siste kilometeren
Tre gode svetteøkter er helt ok på en uke. Beina tåler lengre økter bare tempo holdes rolig. Det er deilig. -Og i skogen begynner soppen å komme for fullt:) J


Jeg legger ved noen bilder fra turen opp til Svarttjernkollen/Vikerfjell







2 kommentarer:

  1. Så flott og så fine bilder!! Høsten er jo synonymt med turer i skog og mark så dette ga i alle fall meg lyst til å dra på tur ;-)

    SvarSlett
  2. Herlig!! Du er en av grunnene til at jeg også har fått smaken på jogging :) Gøy når kropp og hode spiller på lag, og ikke fullt så gøy de dagene da "ingenting" fungerer... Men man kommer seg jo ut i hvert fall, det er det viktigste :) Gleder meg til å lese om flere turer!

    SvarSlett