mandag 6. august 2012

Snart Ringeriksmaraton



Bilder knabbet fra Ringerikes blad etter maratonen i i fjor

Jammen skal jeg være med på Ringeriksmaraton  i år også. Løperfesten over alle løperfester. Selv om årets form absolutt kunne vært bedre, så gjør det ingenting. Det viktige er å være med.  -Og kanskje vinne festen på kvelden? :)

(Det hjelper såklart at de fleste løper maraton som stafett med 8 etapper. Noen deler den opp i 4, og ganske mange i 2.)

I år, som i fjor, skal jeg løpe 2. etappe. Her får jeg en fin start gjennom ett skogholt før jeg skal begynne på bakken opp til Røyse skole. Den er seeeeig. men etter det er det bortover og nedover. Rett før 5 km skal jeg veksle med Erik som løper etappen etter meg




Løpinga går tungt om dagen, men jeg har løpt ca 3 ganger i uka etter ferien...så får jeg bare la det stå til på lørdag. Fartsmåla sparer jeg til jeg er bedre trent igjen:)

1 kommentar:

  1. Dette hørtes gøy ut! Noe å vurdere for neste år i mitt tilfelle.

    SvarSlett