tirsdag 25. mars 2014

Oppsummering uke 12


Uke 12 var mye roligere på treningsfronten enn de forrige ukene. Det har vært mye jobb, og på slutten av uka var jeg sjuk. På fredag sovna jeg før klokka ni. Det sier jo sitt. Jeg gikk glipp av omtrent hele gullrekka :)

Så, oppsummering denne uka har vært enkel. Jeg har gått t/r jobb 4 dager og hadde en lang treningsøkt på tirsdag med PT, svømming, vannaerobic, stretching, balanse og rehabtrening:). På lørdag kjørte jeg styrke for rehabilitering hjemme innimellom prøveretting. Dvs  corestyrke + hofteleddbøyer og ankler :) Ca 30-40 min til sammen:)

Det ser ut som denne uka blir litt bedre utnyttet:)

Jeg fikk forslag til ukeplan fra PT på mail. Den ser slik ut:

Mandag - Rehabtrening

Tirsdag - PT + svømming

Onsdag - Kondisjonstrening (Lett)

Torsdag - Rehabtrening + styrkeøvelser ELLER FRI

Fredag - Slynge + svømming

Lørdag - Kondisjonstrening (Middels) ELLER tur.

Søndag - FRI


Jeg skal bruke dette som utgangpunkt. Jeg vil gjerne ha litt mer intens kondistrening inni her. Jeg må bare komme meg gjennom de to neste ukene med konferansetimer først:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar