tirsdag 21. september 2010

spinning og zumba


Finn.no er usedvanlig kjekt. Spinningsykkel har stått på ønskelisten min lenge. På søndag fant jeg denne på Hønefoss. En gammel studiosykkel i god stand til 500 kroner:) Så får jeg se hvor lenge den blir noe annet enn ett tørkestativ:) (bilde er fra annonsen).

I går forsøkte jeg meg på zumba for første gang også. Hoftene hadde ganske godt av å måtte riste seg. Løping og gåturer i sommer har ikke akkurat bidratt til mykhet og beveglighet. Jeg må gjøre litt mer med det gjennom vinteren. Kanskje jeg skal få med meg noen yoga-timer igjen...hmmm :) Zumbatimen avsluttet jeg med en hel kilometer på tredemølla ;) Jeg måtte bare få løpt bittelitt og løp med 10 km/t fart. Det er dette som er det forløpige fartsmålet mitt på lenger distanser også:)

3 kommentarer:

  1. 500? Så bra!
    Vært på Zumba for første gang jeg også, artig ja :))

    SvarSlett
  2. Zumba har jeg ikke turt ennå - men som deg tror jeg hoftene trenger det, stive trønderhofter :-)

    Hilsen latinawannabe.

    pstt - var det skummelt?

    SvarSlett
  3. Kristin...500 ja..ikke verst det...tungt svinghjul og greier...:) Zumba gjorde seg..de har afrodans på fredag så kanskje jeg bør få med meg det etterhvert også:)

    Ingalill..psst..oss latinawannabes i mellom...det var veldig greit..jeg er ikke god på koordinasjon, men fant ut at om jeg ikke fikk til alle trinnene så vrikket jeg på rumpa og forsøkte å gå i samme retning som de andre...synes nesten ikke at ikke trinna satt da :D

    SvarSlett