lørdag 18. september 2010

2. oktober. Eggemomil, 5 km..Bjørn Berge

Jeg har aldri møtt Camilla . Vi har fulgt hverandres blogger og fått innblikk i hverandres treninger, oppturer og nedturer, men aldri truffet hverandre. Gjennom bloggene fant vi ut at  Eggemomila og en fest på Hønefoss er en ypperlig anledning til å se hverandre også. Med eller uten løpeskjørt.

Er det flere som vil være med. Løpe 5 eller 10 km med eller uten tid. Eller bare være supporter? Vi trenger det også.Etterpå blir det enkel lunsj og evt dusj hos meg hos meg for langveisfarere. På kvelden går vi ut og spiser før vi drar på Bjørn Berge konsert. Bjørn Berge er en av de mest rocka bluesmusikerne jeg veit om. Helt rått og utrolig bra.  Det hadde vært utrolig kos om vi ble flere, enten på hele, eller på deler av programmet.

Det er greit å vite hvor mange vi blir. Send meg gjerne en mail eller kommenter i feltet her om du vil være med eller lurer på noe. maritolberg"alfakrøll"gmail.com

  • Camilla skal løpe mila, er med på hele pakka
  • Marit, løper sannsynligvis 5 km. (sorry Camilla, har fått løpt for lite i det siste til å ta mila).og er også med på resten.
  • Du?
ps..jeg løp forresten en liten tur i går. Tenkte jeg skulle kontrollmåle kortrunden min. Bikkja hadde vært alene hele dagen og er i tillegg hormonell med løpetid rett rundt hjørnet.  Kan si hun var bare bittelitt overivrig på tur. Jeg startet gps-klokka og la i vei i rolig tempo...bikkja dro meg ut i hver grøftekant for å snuse og tisse. Inne i skogen slapp jeg henne og hun fikk ferten av noe morsomt. Det resulterte i at jeg måtte vente og rope og løpe  frem og tilbake ørten ganger. (hun pleier å være veldig i nærheten og komme på innkalling altså) Det var den kontrollmålinga. Kneet murret  også. Jeg slo av klokka og tenkte at nå gjennomfører jeg helt rolig resten av runden. Den målinga får vente til neste gang. Fjellturen forrige helg satt fremdeles i beina. Løpe seg varm i rolig tempo hjalp godt. Beina kjennes veldig bra ut i dag. Tror jeg skal ta en spinningtime på morran jeg:)

2 kommentarer:

  1. Jeg lurte på hvor det hadde blitt av deg også var du bare på tur med hunden :-)

    Skal heie inni meg og supportlese eggemilrapportene etterpå - det er alt jeg får til dessverre.

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hadde vært artig..men, maybe next time! Kos dere!

    SvarSlett