tirsdag 28. september 2010

kult

Det er morsomt med gps-klokke. i dag fant jeg ut hvordan jeg skulle stille den inn for å få lap for hver km også. Det passer ypperlig for meg som skal prøve å komme meg ned på 6 min/pr km tid.

Det er lenge siden jeg har løpt nå, så turen i dag var forsiktig. Farta har ikke blitt noe bedre den siste mnd for å si det sånn, men beina kjentes bra og kroppen synes det var deilig å være ute med joggeskoa igjen. Ekstra morsomt å løpe inn ny og tykkere tights og superundertøytrøye kjøpt på salg hos g-port tidligere i dag:) Roooosa trøye altså:)  hehe..

6.65 km, 7.10 min pr km og snittpuls på 155. Litt i underkant av 80% av maks. 
Her ligger forresten turen.

10 kommentarer:

  1. Vidunderklokke :-)
    Km-innstillingene er et must for meg, hvordan skal jeg ellers vite hvordan det går?

    Rosa trøyer er veldig i vinden denne uka :-)

    SvarSlett
  2. Hihi, GPS er supert!! Har også på autolap hver km. Rosa ja, det er kult;-) kjøpte meg en rosa buff på birken.

    SvarSlett
  3. Min PW ble til 5K løping i dag, dvs jeg dro ræ... etter meg, for et slit..formen er ikke som den var i sommer nei.. GPS ville vært en ny motivasjonsfaktor ja!

    SvarSlett
  4. takk for kommentarer dere :)ingalill...den km-lapen var genial...så mye greiere å trene på å holde "riktig" tempo på i allefall deler av turen...og kunne skille oppvarming fra det andre...gjennomsnitt blir en diger smørje..og på langt nær så nyttig for en gadgetfreak:)

    Camilla..rosa er kult..men hvor er de rosa løpeskjørtene? vi burde hatt det nå..og med knelange tigts med blonder under skjørtet......vinterutgaven..innbiller meg at lange skjørt ikke er noe tess å løpe i:D

    kristin...wow..løpetur altså..gratulerer og velkommen etter:) farta er vi ikke nøye på:D

    SvarSlett
  5. Vel, det finnes jo rosa komressjonsknestrømper. De hadde vært kule til skjørt! Rosa tights klarer jeg meg uten... Hihihihi

    SvarSlett
  6. Camilla, The Pink RunningQueens...eller bare The Pink Runners...så utelukker vi ikke evt gutter hoho..egentlig bedre enn barbie...i allefall for meg:D

    SvarSlett
  7. Hihi, høres bra ut! Da må vi jo ha rosa!! Likte Queens jeg da men. Har registrert meg med Kripos. Lurer på om jeg kan endre det...

    SvarSlett
  8. hehe..ok-ok ...The Pink Running Queens men da må vi skaffe oss noe skikkelig rooosa..jeg har bare en superundertøytrøye:) Hmm..er det ikke slik at hvert løp gjør at man fortjener nytt løpetøy?

    SvarSlett
  9. Jo det er sant. Jeg har bare en rosa Birken buff. Må se om jeg får kjøpt en trøye eller no..

    SvarSlett
  10. shoppingunskyldning igjen :)

    SvarSlett