torsdag 2. september 2010

Blogging og Eggemomila

Du og jeg Camilla...du og jeg...og kanskje noen til:) Eggemoemila, 2 oktober..Jepp!!

Det er helt utrolig hvor mye motivasjon jeg får ved å blogge. Bare det å vite at flere følger med og er nysgjerrig på hvordan det går med meg. Bare det å følge med på hvordan det går med andre. Vi finner hverandre..Ingalill, Camilla, Kristin, Astrid, Audun og Siri og mange flere har lurket seg inn i treninghverdagen min. ... Jeg leser og leser om oppturer og nedture, ler, nikker gjenkjennende og omfavner tips og triks . Mennesker jeg aldri har møtt gjør en forskjell. Tusen takk til alle dere som er med gjennom bloggen.

Så er det Eggemomila da. Camilla har meldt seg på. Jeg skal melde meg på. Kanskje vi får til litt feiring etter løpet? Er det flere bloggere som vil være med. Enten som moralsk støtte eller å løpe? Her kan det velges i 5 og 10 km, med eller uten tid:) Jeg skal bare gjennomføre. 1 mil er egentlig litt for langt for løp for meg, men med halvmaraton en gang i fremtiden er det bare å hoppe i det:) Her skal det løpes med nummer på brystet. Tiden blir sikkert mer en dobbelt så lang som de beste. Feiring etterpå...det må til...Si i fra om du vil være med da...:) Bloggerne som møtes:) Kanskje det burde blitt klubblaget for anledningen også:D

Bjørn Berge spiller blues på Hønefoss på kvelden den 2. ser jeg... :)

10 kommentarer:

  1. ahh for en hyggelig (tsk, gladblogg) post :-), og du har så rett, det er så morsomt å følge med på andre, se at de sliter like mye som deg eller bli inspirert av oppturer.
    - men Eggeløpet kommer for tett på OsloM til at jeg tør være med, jeg er fremdeles usikker på den sannsynlige overlevningsraten etter DET løpet. - men, vill bi våtsjing.

    SvarSlett
  2. Ingalill..du kan være med å feire :) dessuten er det mye sopp i området:D

    SvarSlett
  3. Ja det er veldig motiverende. Gøy å følge med, og gøy å bli fulgt. Føler presset på å oppdatere, så da må jeg jo trene ;-)

    Eggemomila ja, det blir supert! Hvilken klubb skal vi stille for? Jeg har meldt meg på med jobben men den kan jeg endre.

    Jeg er veldig med på feiring. Moro om vi blir flere. Aldri vært ute i Hønefoss, det blir gøy det også.

    SvarSlett
  4. Ikke bare er bloggen din motiverende for deg, men for oss lesere også!

    Jeg started akkurat mitt eget treningsprosjekt, og jeg er så inspirert av deg og hvordan du har klart å holde den regelmessige treningen oppe.

    *veive rundt med sånne cheerleader-dusker*

    SvarSlett
  5. Takk til deg for at du skriver så åpenhjertig og ærlig! Derfor vi følger deg..

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Dere er noen skjønninger...ikke rart jeg blir glad i dere selv om jeg ikke kjenner dere :)

    Bjørn Berge spiller på Hønefoss 2 oktober. jeg synes han er rå...kunne det gjort seg med en konsert i forbindelse med feiringen? og som sagt...det hadde vært veldig gøy om flere ble med. Jeg kan alltids ordne overnatting, ellers går det buss til Oslo til seine natta...

    hmm..men navn da Camilla..team joggerblogger...team vorspiel, Barbiegirls...blir vi utvida blir det barbiegirls and ken *sukk'..kreativititeten min er brukt opp i dag... :)andre og bedre forslag tas i mot med takk:)

    SvarSlett
  8. Barbiegirls... kult!! Vi burde nesten hatt på oss løpeskjørt. Synd det er oktober ;-)

    Konsert høres bra ut. Bli med dere andre også. Har dere cosmopolitan eller strawberry daiquiri på Hønefoss? hihihi dette blir bra.

    Målet for eggemomila for meg blir vel å nærme meg 1 time, men jeg vet jo hvordan virkeligheten er. Alt kan skje.

    SvarSlett
  9. Marit, du er iallefall kreativ. Det er ikke jeg. Du løp forresten 24 km mer enn meg i august!! Flinka!!

    SvarSlett
  10. Skulle gjerne vært med på Team Barbiegirls :P Men 2. oktober blir nok litt vanskelig, da skal jeg bort. Det er kjempeinspirerende å følge med på andre treningsblogger, ja - takk skal du ha :) Ha en fin søndag i dette flotte været!

    SvarSlett