mandag 8. august 2011

Ringeriksmaraton om 5 dager.

Om fem dager er det Ringeriksmaraton og er jeg klar?

Nei!

Men jeg skal klare å komme meg gjennom 4.8 km. Jeg skal løpe 2. etappen og da får jeg enda mer hviletid før kveldens fest på Alfred :)

Jeg prøvde meg på to løpeturer i helgen. En rolig 5 km. på lørdag som gikk fin-fint og en litt kjappere 5km i går med etterfølgende  langdistanseknevondt..eller lårvondt om man vil. Blæh...

Om 2.5 uke er det fredagsbirken og jeg er enda mindre klar til den...Nå straffer det seg med late sommerdager. :(   Det fungerer ikke å kose seg i form med fisketurer og strandturer og shopping..

Ja-ja...jeg har hatt det hyggelig da;) Kost meg masse og sånn:)

4 kommentarer:

  1. Fisketurer har jeg hørt er hardt arbeid, tunge stenger og digre beist på kroken, nesten like krevende som maraton, har jeg blitt meg fortalt.
    (tror ikke på det -)

    Vær forsiktig med kneet ditt!

    SvarSlett
  2. Klar eller ikke klar; kose seg i form hørtes for meg ut som en deilig ting å gjøre ;-)

    SvarSlett
  3. Ingalill...Selvbedraget er en god venn når unskyldninger skal lages, men ikke fult så god når 9 mil omsider skal gjennomføres..puhhh...dessuten fikk jeg ikke fisk:( Kanskje det er god trening å tre sprellende mark på kroken? Det høres litt slik ut...gjør det ikke?

    Silja...det er helt klart viktig å kose seg:) Så får hverdagsrutinene komme på plass igjen med mer systematisk trening nå som ferien snart er slutt:)

    SvarSlett
  4. Lykke til! Det går helt sikkert fint :-) (Og jo da, det går helt fint å kose seg i form! :) )

    SvarSlett