fredag 19. august 2011

Rumpeherding til fredagsbirken

Hva tenkte jeg med da jeg meldte meg på fredagsbirken?
Fyttikatta som jeg gruer meg.
Jeg er IKKE klar for å sykle 94 km neste fredag.
94 km er langt!


Sykkelformen klarer jeg ikke å gjøre så mye med, men jeg gjør en innsats på å forberede rumpa så godt det lar seg gjøre disse siste dagene.



På mandag syklet jeg Røyse rundt på asfalt. I underkant av 4 mil. Vond rumpe
I går syklet jeg Røyse rundt + Steinsfjorden rundt. 5 mil. Vond rumpe fra start. Sliten i dag.
Begge ganger med snittfart på rett i underkant av 20 km/h og med snittpuls på ca 140. (sone 2.8)

Søndag fortsetter rumpeprosjektet med langtur i skogen

Jeg har kikket på profilen til birken og grøsser. Opp-opp-opp + mer opp. -Bratt ned og ikke minst grus. Skramstadsetra og rosinbakker og 3.5 kg i sekken. Fyttikatta! Godt de har oppsamlerbusser. Jeg har satt meg opp på 4.5 time som er bare tull. Må visst være i mål før 20.30 og da har jeg hatt ca 10 timer på meg...det kan muligens være overkommelig :D

Jeg tar i mot alle lykkeønskninger jeg kan få:) På forhånd takk:)

4 kommentarer:

  1. Lykke til! Jeg syklet lørdag i fjor og ble tatt ut på tiden. Hadde jeg heller valgt fredag hadde jeg nok kommet meg gjennom.
    Dette klarer du med glans!

    SvarSlett
  2. ugh, bare ei uke igjen.
    På tide å glemme stumpen å hvile fram overskuddet!

    SvarSlett
  3. Du rocker Birken du vettu! Jeg sykla 2 mil oppover her en dag, og to ned igjen (vel, noe bortover også da..) jeg hadde mao ikke (!) klart noen Birk..men DU derimot! Lykke til!

    SvarSlett
  4. Lykke til! Dette går nok bra : ) Ser frem til å lese referat :)

    SvarSlett