lørdag 27. august 2011

Fredagsbirken 2011 er gjennomført.

For en uke siden trodde jeg ikke at jeg kom til å sykle. Yr meldte regn og regn og atter regn. Utover uka ble været stadig bedre. I går, etter å ha syklet si solskinn i 7.5 time trillet jeg inn på arenaen ved Håkonshall.

På pluss-siden:
  • Strålende vær gjør alt lettere.
  • Jeg er fornøyd med å ha gjennomført.
  • Løypa var ikke så ille som jeg hadde trodd.
  • Jeg ble stadig litt tøffere i nedoverbakkene og syklet ned ballettbakken på slutten.
  • Rislunsj og kaffe på matstasjonen til Vizada smakte utrolig godt.
  • Erik var supert reisefølge og maste ikke på meg;)
  • Gro var sjelefrend og grudde seg like mye som meg.
  • Jeg tråkket opp rosinbakken.
  • Jeg klarte å guffe på de siste 5 km og tok igjen iallefall 10 stk.
  • Alle som har ønsket meg lykke til og backet meg opp:)
På minussiden:
  • 7.5 time er ikke mye å skryte av (men egentlig bør jeg heller være misfornøyd med å ha trent lite i forkant enn selve tiden på rittet.)
  • tunge bein fra start til mål.
  • Lillehammer vadrerhjem var kaotisk og med tog rett på utsiden ble det ikke mye søvn.
  • Grudde meg alt for mye før rittet. Sov nesten ikke de to siste nettene.
  • Vondt i rygg og rumpe i dag:)

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel gjennomført. Tøft!!!

    SvarSlett
  2. Enorm prestasjon.
    Jeg er stolt på dine vegne!
    Gratulerer!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer sååå mykje, eg er rett og slett imponert over alle kvardagsmosjonister som gjennomfører.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med gjennomført :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Dere var heldige som hadde så fint vær! Deltar du neste år også?

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel gjennomført! Imponerende i det været :)

    SvarSlett
  7. Lenge siden sist..skal si du jobber og presterer!
    Grattis med Birken!!!
    Ha en fin uke, titter innom igjen snart..travle dager her..

    SvarSlett