onsdag 11. mai 2011

gjennvunnen sykkelglede

I forgårs likte jeg ikke sykkel.
Før.
I gamledager.
Da likte jeg sykkel.
I forigårs.
I forigårs var det bare tungt.
Jeg vil heller løpe.
Løpe langt og lenge og lengre enn langt og tilbake igjen.
Dumme-dumme krangle runnersknee.
Dumme-dumme sykkel...

men

I går
I går fylte jeg dekkene med masse luft.
Da ble det andre boller
I allefall andre hjul.
Syklen trilla uten superkrefter
Syklen trilla med meg som motor
Syklen trilla så fort og lenge at jeg måtte ta turen innom mamma og pappa for å få påfyll av vann.

åååå....så deilig med en real sykkeltur
I går fant jeg igjen sykkelgleden:)

Jeg er så glad så glad
runnersknee kan få leve sitt eget liv nå som jeg har fått meg en ny kompis:)
Her er garminloggen fra turen. Det gikk ikke så fort, men fikk noen motbakker og koste meg:)



Det er utrolig frodig ute nå. Åkrene begynner å bli grønne. Heggen blomstrer for fullt. Her er en hvitveiseng jeg syklet forbi i går

1 kommentar:

  1. Hmm..jeg har enda ikke vært ute med mine nye SPD padaler..ikke så sikker på om jeg liker sykkel jeg heller. Men kanskje jeg bare ikke vet det enda..?

    SvarSlett