tirsdag 10. mai 2011

Furtetur i skogen.


Sitter på en stubbe i skogen og furter. Legg merke til den flotte tightsen Silja har vært så snill å kjøpe til meg:) hehe..sjekk den bildevinklen..de låra mine ble enorme:)

Jeg har tviholdt på ideen om Varvet, selv om jeg innerst inne har forstått at det ikke vil fungere en stund.

I går trakk jeg hue opp fra sanda På en stubbe i skogen, i solnegangen...Der tok jeg ett høytidlig farvel med det som skulle blitt min halvmaratondebut i selveste Gøteborgsvarvet 2011.

Jeg har knapt løpt de siste 5 ukene og selv om jeg hadde vært sakdefri ville det vært i overkant med 21 km på asfalt med så lite grunnlag. -Med skade er det rett og slett galskap. På testtur i går holdt jeg meg smertefri i 300 meter. Etter 300 meter ble det pinnekasting og gange.

Som trøst har jeg fått mange hyggelige meldinger og trøsteklemmer. Tusen takk alle sammen. Jeg setter umåtlig stor pris på det. neste år er jeg med,

I dag har jeg syklet en knall tur med motbakker og mye luft i dekka...jeg kommer tilbake med tur-referat:) Det ble en bra opplevelse, og nå som varvet tanken er avsluttet for i år skal jeg rette fokus mot andre og nye mål:)



Verdens beste hund holdt meg med selskap under furtinga og fikk tankene over på andre ting. Vakkert ute nå:)

4 kommentarer:

  1. Håper den tightsen snart kommer i ny farge.
    Jeg skjønner jeg MÅ ha en, men nå har jo ALLE denne svarte, hadde vært fint med litt variason -)

    Dumt med Gøteborg og varvet, men neste år er du klar, også kommer det jo flere halvmaratoner utover sommeren og høsten. Du får begynne å trene til Oslo da vøttu.

    SvarSlett
  2. Enig med Ingalill, nå har jo ALLE denne svarte ;-) Nå bør det snart komme et par alternative varianter i tillegg så folk kan velge!

    Kjipt med kjipe knær, men tålmodighet er en dyd og det er bare å (desverre) å ta tiden til hjelp!! Lykke til og enorme lår var vel å ta litt hardt i, eller?? :-))))

    SvarSlett
  3. Ååååh så kjedelig og frustrerende! Men det var en klok beslutning, og som Ingalill sier kommer det flere løp! Krysser fingre for at det ordner seg, og at du får mange fine sykkelturer framover!

    SvarSlett
  4. Så synd at du ikke får løpt i Göteborg. For en nedtur, jeg føler virkelig med deg!! Men, når det er sagt, skader skal man ta på alvor så du gjør det eneste rette. I det lange løp (no pun intended) er det ikke noen big deal at du må stå over Göteborg - selv om det er tungt akkurat nå. Trøst oversendes fra Ski.

    SvarSlett