søndag 15. mai 2011

24 km på sykkel:)



Jeg sliter bittelitt med å motivere meg for å dra på sykkeltur. Vann fra oven ga en god unskyldning til å holde meg innendørs og kose meg med kortlaging i stedet. Utpå ettermiddagen kom sola frem og dørstokkmila ble slipt ned av sol og tanken om at jeg bare må.

Jeg bestemte meg for en runde med mange motbakker og tok på pulsbelte. Først sleit jeg meg opp bakkene i Hallumsdalen...deretter bakkene opp til Ringerikshallen...siden jeg ikke fant passende vannflaske hjemme dro jeg innom Mix for å kjøpe Imsdal..og der sto Arild og spiste is. Da ble det jammen ispause på meg også..og med is innabords valgte jeg å ta med meg motbakker opp til Haugsbygd. Siden jeg trener mot birken velger jeg grus der jeg kan..og tok Thoenveien opp. Gurimalla...ikke husket jeg at den var så lang og så bratt. Jeg sleit virkelig. Kjeden hoppet av en gang og jeg klarte nesten ikke å komme igang igjen. Med asfalt under dekka ble resten av turen om Norderhov bare en fornøyelse.

Her er gaminlogginga.  Som dere ser er ikke farta så voldsom, men med tanke på både ispause og tøff løype er jeg fornøyd:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar