onsdag 21. juli 2010

5 km i duskregn



Dørstokkmila var blytung i går. Det regnet og beina var seige etter Gaustadtoppen. Aller mest frista det med bok og innekos. Men, bok og innekos hadde det vært tidligere på dagen og jeg hadde avtale med Guri. Dessuten skal jeg trene tre ganger i uka og beina trengte å få en gjennomgang igjen.

Det angret jeg ikke på. Det kjentes aldeles nydelig. Joda, beina var litt tunge, men,  etter noen km og veldig rolig oppvarming løsnet det. Resten av turen gikk veldig fint. De mellomste km gikk i godt tempo. Totalt ble det 36 min. For Guri sin del har hun hatt ett minutts bedring på tid hver gang vi har løpt nå:) Det må være en bra progresjon :) Snittpulsen min endte opp med 161. Det er akkurat passe :)

 



Litt uttøying må til:)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes vi var kjempeflinke Marit :)
    Jeg klarte og henge på deg- sprek er du ;) Du imponerer :)
    En god økt- og jeg gleder meg allerede til neste gang :D

    SvarSlett
  2. Så freshe dere ser ut! Veldig forfriskende med en tur i duskregn da. Misunner dere (jeg jobber fortsatt og skulle gjerne tatt meg en tur ut i arbeidstiden).

    SvarSlett