mandag 5. juli 2010

så kos med selskap

Før helgen kom nabo Guri på besøk med babyen sin. Vi ble sittende å snakke om løping og gamle dager og hvor deilig det er å bruke kroppen..og vips...så hadde vi avtalt å løpe sammen i dag. Hun hadde ikke løpt på 4 år ,og jeg er så forsiktig jeg kan med leggen min....- Det måtte bli en bra match. -Og holdt det stikk? jepp..det gjorde det. Jeg er megaimponert over Guri som løp såpass lett etter så lang tid uten jogging. Joda..hun har trilla vogn og sånn..men ikke løpt...for Guri ble det 4.5 km i 7 min pr km tempo. Jeg fortsatte de siste 500 meter i samme tempo...Torsdag kan se ut som å bli en bra dag for nytt møte på Eggemoen.

Jeg må si det..at å løpe sammen med noen er veldig hyggelig...særlig når tempo passer oss begge og det går såpass rolig at vi kan få skravlet litt også.

Tusen takk for at du ble med Guri:)

2 kommentarer:

  1. Ja det er supert. Løp sammen med en kollega i dag, fikk roet ned tempo siden vi skravlet hele veien. Ganske greit når jeg er dårlig på å roe ned.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for turen Marit :)
    Jeg gleder meg allerede til torsdag. Det var kjempedeilig og få løpt igjen og brukt kroppen.
    Håper på mange turer fremover også. Veldig koselig var det :)

    Klem fra Guri

    SvarSlett