tirsdag 27. juli 2010

Tjuvenborg


 Det er ikke måte på til fjellturer om dagen:) I dag ble jeg med en kompis for å gå fra Flaskerudsetra til Tjuvenborg. Det ble frisk luft i over 7 timer. Jeg tror nok vi gikk i seks av dem. Det ble god trening for hoftelddsbøyerne for mengder myrterreng og lyng ført til en solid dose høye beinløft:) Multekarten sto høyrød. Noen dager med sol nå, så kan man reise opp og sanke inn juledesserten:)

Tjuvenborgen..røverhula..den får vi spare til en annen gang:) Slik går det når man ikke kommer avgårde før tidlig ettermiddag:)

Med denne gåinga blir det lite jogging..kanskje jeg må prøve meg på en kort-tur i morgen:) Selv om jeg svetter av å gå i motbakker og klyve opp skrenter blir det ikke helt det samme:)



3 kommentarer:

  1. Jeg leste en plass at Ingrid Kristiansen brukte mye tid på laaange (sikkert zoomraske) gåturer når hun var på topp - hint hint :-)

    SvarSlett
  2. Supert!! All aktivitet er bra, og fjelltur er bra for det mentale også (er jeg sikker på!). Du bygger opp verdifull styrke på turene dine. Nå blir du godt rustet til vinteren:-)

    SvarSlett